miercuri, 29 iulie 2009


Impuscat in cap ba
Sar dintr-o duba
Derutat ca un popa ramas fara slujba
Banuiesc ca iar a fost o noapte grea
Ba p**a mea
Ma-nseala iar memoria dar o insel si eu pe ea
Ba gras-o iti plac rugaciunile
Ia un shut ca-ti schimba optiunile
Urca-te pe bar aratante ceva, nu ne fura
Daca nu ne-arati chilotii
Macar , suge-ne p**a
Sticlele vin si curg
Tarfele vin si-o sug
Banii vin, se duc
Fraierii fug demilt
In club o ard bastard ca bastra
unii descopera iarba si-o ard gaz ca razna
femeile platesc si azi faza-asta
ca lu Adam ia luat nevasta, coasta , proasta
voi o ardeti pe strada cu bang bang
iar p****e voastre proaste in gang band
io no sa ma leg cu vruna
ca nu-mi incape lesa-
cat timp femeile sunt tarfe sau
viceversa.
Refren :
Noi suntem bagabonti toti...
Va oripilam,..aa
astia suntem si cu asta defilam
exista porci pe lume
astia suntem noi
dar nu exista curve
mult mai curve ca voi
Am un pahar, o sticla
o p***a se ridica
vine la mine si-o strica
cu chef de caterinca ca
adica nu stiu din revistele mondene
esti atat de grasa de nu-ncapi in gandurile mele fa
cu pala-n barba pleaca
cu gandul la mea iarba ca
m-a prins cu iarun lata
aprinsa’n transpirtata sa
ne cunoastem de incdeput
zice ea
de-nceput de-te –n gura matii
nu ,, in p**a mea
prima meserie din lume
o practicati in spume
toate nu conteaza
rasa , varsta , nume
femeia ta combina des
iarba cu sexu pana rupe vestu
durexu cu exu
esti tu marerialista
dar tine la cretini
eu te iau la bani marunti
adica , la bani putini
putin cate putin imi ceri
dar de la mine nu primesti
decat dragoste
monoree si ciupercï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu